CZKEUR
KATEGORIE
                        Všechny kategorie

                        Reklamace a vrácení zboží

                        Vrácení zboží

                        Podmínky, za jakých je možné provést vrácení, výměnu či reklamaci zboží naleznete v obchodních podmínkách.

                        Nekompletní zásilka

                        Mrzí nás, že vám zásilka přišla nekompletní. Prosíme, informujte nás co nejdříve o výrobku, který vám nebyl dodán. Celou situaci prověříme a navrhneme vám řešení.

                        Záměna zboží

                        Přišlo vám jiné zboží než to, které jste si objednali? Za tuto nepříjemnost se vám velmi omlouváme. Nesprávný výrobek můžete vrátit, peníze vám samozřejmě vrátíme nebo vyměníme za správný.

                        Poškození při doručení

                        Rozbalili jste svou zásilku a zjistili jste, že zboží uvnitř je poškozené? Oznamte neprodleně tuto událost nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky

                        Nefunkční nové zboží

                        Přestal váš nový výrobek fungovat ve 14 dnech od jeho obdržení? V takovém případě ho u nás nemusíte reklamovat, stačí zboží vrátit v rámci Odstoupení od kupní smlouvy. Vše tak proběhne rychleji.

                        Reklamace

                        Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.


                        Havarijní služba


                        Prvotřídní kvalita


                        Rychlé jednání


                        Individuální přístup

                        © Copyright 2025 TB Epox s. r. o. - všechna práva vyhrazena